O podjetju
V naši zgodbi je zgodovina
USTANOVITELJ GNLD-ja, JERRY BRASSFIELD,
je že zelo zgodaj odkril, kako izjemen učinekimajo prehranska dopolnila na naše zdravje.
Zaradi alergij in napadov astme se je spopadalz velikimi zdravstvenimitežavami, njegovo stanje pa
se je izboljšalo šele, ko mu je
njegova mati ob hrani začela dajati prehranska dopolnila.
Samo nekaj let kasneje, pri 19-ih, je Jerry odkril tudi moč
širjenja kakovostnih izdelkov med ljudi. Od takrat je razvijal
in sledil svoji viziji o graditvidejavnosti, ki je zasnovana na
širjenju najboljšihnaravnih polnovrednih prehranskih dopolnil na
svetu. In že več kot petdeset let kasneje GNLD
predstavlja to vizijo. Ponosni smo na našo vodilno
vlogo, ki jo imamo že od zgodnjih korakov širjenja
naravnih hranilnih snovi z našimi učinkovitimi izdelki.
Ponosni smo, da smo GNLD Priložnost ponudili
milijonom ljudi v več kot petdesetih državah po
vsem svetu, jim omogočili, da uživajo v zdravem in
aktivnem načinu življenja z vrhunskimi prehranskimi
dopolnili, izdelki za nego kože, ki so bogati z
naravnimi sestavinami ter okolju prijaznimi izdelki za
nego doma.
Danes je naloga GNLD-ja, da spodbuja zdrav način življenja, napredek in ustvarjanje pozitivnih razlik
v življenju vseh ljudi po svetu, ki si želijo optimalnega zdravja in blagostanja. Vabimo vas,
da tudi vi preizkusite moč GNLD-jevih izdelkov in jih delite z vsemi, ki jih imate radi.
GNLD DRUŽINA |
Desetletja smo ponosno zastopali ime GNLD, ki združuje tri, nekdaj neodvisne, družbe: Golden, NeoLife in Diamite. Osredotočeni na ime GNLD smo le redko omenjali nekdanja imena družbe. Danes smo v procesu oživljanja imen Golden, NeoLife in Diamite. Gre za blagovne znamke, ki pričajo o naši dediščiini in s katerimi korakamo v prihodnost. S pomočjo raziskav smo ugotovili, da so blagovne znamke še vedno zelo prepoznavne v regijah, kjer so bile prisotne pred nastankom GNLDja. To prepoznavnost načrtujemo izkoristiti in jo še povečati v vseh regijah, kjer smo prisotni. | Ponovna prisotnost GNLD družine blagovnih znamk poteka s ponovnim vzpostavljanjem teh blagovnih znamk. Golden sedaj predstavlja naše izdelke za nego doma, prehranska dopolnila pa sodijo pod znamka NeoLife. lme GNLD se bo ohranilo, kot ime družbe, v sklopu katere so združene posamezne blagovne znamke. Tovrstne strategije so se lotile tudi mnoge druge uspeine družbe, na primer PepsiCo, ki pod svojim okriljem združuje znamke, kot so Aquafina, Quaker Oats in Frito Lay. Prav tako nismo edini v industriji direktne prodaje, med družbami s področja zdravja in dobrega počutja. | Člani iz celega sveta so si želeli strateškega koraka kot je ta in menimo, da je prišel idealen čas, da ga naredimo. Prepričani smo, da bo ta odloiitev ponudila velike priložnosti v industriji in med člani. Zahvaljujemo se vam za vso vašo predanost GNLD-ju in se veselimo svetle prihodnosti, ki nas čaka na skupni poti. |
GOLDEN Naši izdelki za nego doma Golden so zeleni že od 60-ih let.Torej mnogo prej, kot je "zeleno" postalo moderno. Naše biorazgradljive formule so okolju prijazne. Tehnologija izdelkov za čiščenje temelji na konceptu "minimalna embalaža minimalna obremenitev okolja'in poveča učinkovitost čistil že z minimalno količino. Brez strupenih plinov, brez škodljivih kemičnih snovi! |
NEOLIFE Vsa naša prehranska dopolnila sodijo pod znamko NeoLife. NeoLife pomeni "novo življenje' kar simbolizira zmožnost, da svojemu telesu zagotovite tista hranila, ki jih to potrebuje za zdravo in vitalno življenje. Prehranska dopolnila NeoLife, z vet kot 50 leti izkušenj, ponujajo najvišje kakovostno polnovredno hrano, ki temelji na naravi in je podprta z znanostjo. |
NUTRIANCE Znamka Nutriance predstavlja izdelke za osebno nego. lzdelki so razviti v vrhunskih Švicarskih laboratorijih, podvodstvom GN LD-jevega Znanstvenosvetovalnega odbora (SAB-a), klinčtno sopreizkušeni in dokazani v najprestižnejšihcentrih za kozmetiine raziskave v Franciii. |
Filozofija
Temeljijo na naravi, podpira jih znanost GNLD-jeva filozofija o izdelkih je zelo enostavna: absolutna, zanesljiva, brezkompromisna kakovost. Verjamemo, da so pravilne odločitve o našem telesu in našem domu — odločitve, kaj vnesti in česa ne — ene od najpomembnejših odločitev v našem življenju.
TEMELJIJO NA NARAVI: GNLD-jevi izdelki ponujajo le najboljše naravne sestavine, ki vam pomagajo do optimalnega zdravja in blagostanja.
PODPIRA JIH ZNANOST: Izdelki vsebujejo bioaktivne hranilne snovi v obliki ekskluzivne, klinično dokazane formule, ki omogoča maksimalno absorpcijo in porabo blagodejnih hranilnih snovi s pomočjo najnaprednejših znanstvenih metod in zaščitenih postopkov.
ZAGOTOVLJENA KAKOVOST: Ponosni smo na neomajno kakovost in varnostne standarde, ki že več kot 50 let zagotavljajo učinkovitost naših izdelkov.
SPODBUJANJE GLOBALNEGA ZDRAVJA – VEČ KOT 50 LET: GNLD-jevo prizadevanje za globalno zdravje odseva v vsaki odločitvi o izdelkih, vse od prvega dne! Naša neprestana predanost dobrobiti vedno zagotavlja odlično kakovost naših izdelkov.
DELAMO TISTO, KAR JE PRAV: Naša filozofija nam nalaga, da je vsaka odločitev, ki jo sprejmete, najboljša za vas, vašo družino, vaš dom in okolje. GNLD je ponosen na dolgo zgodovino trajnostne poslovne dejavnosti, reciklirane embalaže in sprejemanje okolju prijaznih odločitev. 25 000 rešenih pingvinov: GNLD ni pozitivno vplival samo na številne ljudi po vsem svetu. Pomagal je tudi pri največjem reševanju rastlinskega in živalskega sveta v zgodovini. V Južni Afriki je rešil več kot 25.000 pingvinov z našim nežnim, okolju prijaznim sredstvom za čiščenje. Čist dom za metulje: V Hiši metuljev Bordano, v Furlaniji v Italiji, so prepričani, da sta GNLD-jeva Super 10 in LDC edina med čistilnimi sredstvi, ki sta dovolj močna za zahtevna čiščenja, vendar dovolj nežna, da ne poškodujeta mladih metuljev v tej svetovno znani hiši.