V naši zgodbi je zgodovina

USTANOVITELJ GNLD-ja, JERRY BRASSFIELD,
je že zelo zgodaj odkril, kako izjemen učinekimajo prehranska dopolnila na naše zdravje.
Zaradi alergij in napadov astme se je spopadalz velikimi zdravstvenimitežavami, njegovo stanje pa
se je izboljšalo šele, ko mu je
njegova mati ob hrani začela dajati prehranska dopolnila.
Samo nekaj let kasneje, pri 19-ih, je Jerry odkril tudi moč
širjenja kakovostnih izdelkov med ljudi. Od takrat je razvijal
in sledil svoji viziji o graditvidejavnosti, ki je zasnovana na
širjenju najboljšihnaravnih polnovrednih prehranskih dopolnil na
svetu. In že več kot petdeset let kasneje GNLD
predstavlja to vizijo. Ponosni smo na našo vodilno
vlogo, ki jo imamo že od zgodnjih korakov širjenja
naravnih hranilnih snovi z našimi učinkovitimi izdelki.
Ponosni smo, da smo GNLD Priložnost ponudili
milijonom ljudi v več kot petdesetih državah po
vsem svetu, jim omogočili, da uživajo v zdravem in
aktivnem načinu življenja z vrhunskimi prehranskimi
dopolnili, izdelki za nego kože, ki so bogati z
naravnimi sestavinami ter okolju prijaznimi izdelki za
nego doma.

Danes je naloga GNLD-ja, da spodbuja zdrav način življenja, napredek in ustvarjanje pozitivnih razlik
v življenju vseh ljudi po svetu, ki si želijo optimalnega zdravja in blagostanja. Vabimo vas,
da tudi vi preizkusite moč GNLD-jevih izdelkov in jih delite z vsemi, ki jih imate radi.



GNLD DRUŽINA
BLAGOVNIH ZNAMK

Desetletja smo ponosno zastopali
ime GNLD, ki združuje tri, nekdaj
neodvisne, družbe: Golden,
NeoLife in Diamite. Osredotočeni
na ime GNLD smo le redko
omenjali nekdanja imena družbe.
Danes smo v procesu oživljanja
imen Golden, NeoLife in Diamite.
Gre za blagovne znamke,
ki pričajo o naši dediščiini
in s katerimi korakamo
v prihodnost. S pomočjo
raziskav smo ugotovili, da so
blagovne znamke še vedno zelo
prepoznavne v regijah, kjer so bile
prisotne pred nastankom GNLDja.
To prepoznavnost načrtujemo
izkoristiti in jo še povečati v vseh
regijah, kjer smo prisotni.


Ponovna prisotnost GNLD
družine blagovnih znamk poteka
s ponovnim vzpostavljanjem teh
blagovnih znamk. Golden sedaj
predstavlja naše izdelke za nego
doma, prehranska dopolnila
pa sodijo pod znamka NeoLife.
lme GNLD se bo ohranilo, kot
ime družbe, v sklopu katere so
združene posamezne blagovne
znamke.
Tovrstne strategije so se lotile tudi
mnoge druge uspeine družbe,
na primer PepsiCo, ki pod svojim
okriljem združuje znamke, kot so
Aquafina, Quaker Oats in Frito Lay.
Prav tako nismo edini v industriji
direktne prodaje, med družbami
s področja zdravja in dobrega
počutja.
Člani iz celega sveta so si želeli
strateškega koraka kot je ta in
menimo, da je prišel idealen čas,
da ga naredimo. Prepričani smo,
da bo ta odloiitev ponudila velike
priložnosti v industriji in med člani.
Zahvaljujemo se vam za vso vašo
predanost GNLD-ju in se veselimo
svetle prihodnosti, ki nas čaka na
skupni poti.

GOLDEN
Naši izdelki za nego doma Golden so
zeleni že od 60-ih let.Torej mnogo prej,
kot je "zeleno" postalo moderno. Naše
biorazgradljive formule so okolju prijazne.
Tehnologija izdelkov za čiščenje temelji
na konceptu "minimalna embalaža
minimalna obremenitev okolja'in
poveča učinkovitost čistil že z minimalno
količino. Brez strupenih plinov, brez
škodljivih kemičnih snovi!
NEOLIFE
Vsa naša prehranska dopolnila sodijo pod
znamko NeoLife. NeoLife pomeni "novo
življenje' kar simbolizira zmožnost, da
svojemu telesu zagotovite tista hranila,
ki jih to potrebuje za zdravo in vitalno
življenje. Prehranska dopolnila NeoLife, z
vet kot 50 leti izkušenj, ponujajo najvišje
kakovostno polnovredno hrano, ki temelji
na naravi in je podprta z znanostjo.


NUTRIANCE
Znamka Nutriance predstavlja izdelke
za osebno nego. lzdelki so razviti v
vrhunskih Švicarskih laboratorijih,
 podvodstvom GN LD-jevega
Znanstvenosvetovalnega odbora
(SAB-a), klinčtno sopreizkušeni in
 dokazani v najprestižnejšihcentrih za kozmetiine  raziskave v Franciii.
   

 

Filozofija

 

Temeljijo na naravi, podpira jih znanost GNLD-jeva filozofija o izdelkih je zelo enostavna: absolutna, zanesljiva, brezkompromisna kakovost. Verjamemo, da so pravilne odločitve o našem telesu in našem domu — odločitve, kaj vnesti in česa ne — ene od najpomembnejših odločitev v našem življenju.

 

TEMELJIJO NA NARAVI: GNLD-jevi izdelki ponujajo le najboljše naravne sestavine, ki vam pomagajo do optimalnega zdravja in blagostanja.

 

PODPIRA JIH ZNANOST: Izdelki vsebujejo bioaktivne hranilne snovi v obliki ekskluzivne, klinično dokazane formule, ki omogoča maksimalno absorpcijo in porabo blagodejnih hranilnih snovi s pomočjo najnaprednejših znanstvenih metod in zaščitenih postopkov.

 

ZAGOTOVLJENA KAKOVOST: Ponosni smo na neomajno kakovost in varnostne standarde, ki že več kot 50 let zagotavljajo učinkovitost naših izdelkov.

 

SPODBUJANJE GLOBALNEGA ZDRAVJA – VEČ KOT 50 LET: GNLD-jevo prizadevanje za globalno zdravje odseva v vsaki odločitvi o izdelkih, vse od prvega dne! Naša neprestana predanost dobrobiti vedno zagotavlja odlično kakovost naših izdelkov.

 

DELAMO TISTO, KAR JE PRAV: Naša filozofija nam nalaga, da je vsaka odločitev, ki jo sprejmete, najboljša za vas, vašo družino, vaš dom in okolje. GNLD je ponosen na dolgo zgodovino trajnostne poslovne dejavnosti, reciklirane embalaže in sprejemanje okolju prijaznih odločitev. 25 000 rešenih pingvinov: GNLD ni pozitivno vplival samo na številne ljudi po vsem svetu. Pomagal je tudi pri največjem reševanju rastlinskega in živalskega sveta v zgodovini. V Južni Afriki je rešil več kot 25.000 pingvinov z našim nežnim, okolju prijaznim sredstvom za čiščenje. Čist dom za metulje: V Hiši metuljev Bordano, v Furlaniji v Italiji, so prepričani, da sta GNLD-jeva Super 10 in LDC edina med čistilnimi sredstvi, ki sta dovolj močna za zahtevna čiščenja, vendar dovolj nežna, da ne poškodujeta mladih metuljev v tej svetovno znani hiši.


 

 Člani našega Znanstvenosvetovalnega odbora aktivno izvajajo pomembne raziskave, o katerih tudi redno objavljajo članke v uglednih znanstvenih publikacijah. Zaščitni znak SAB-a zagotavlja najboljše, najvarnejše in najučinkovitejše izdelke na svetu.

Preberi več >>

Prijavi se na e-novice

Vaše Ime
Vaš e-mail naslov
 strinjam se s pogoji